امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

بایگانی
آخرین نظرات

رمان امپراطوری گرگ ها

| سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۲ ب.ظ

این رمان اگرچه کار یک خانم ایرانی است اما تا حدودی به کیفیت رمان خارجی نزدیکه تا حدودی که جلد اخر مجموعه که در حال نوشتنه هوش از سرتون می پرونه داستان درباره دختری است که در یک فاحشانه خانه بزرگ شده و روزی از فرار می کند به دل جنگل می رودو

امپراطوری گرگها (جلد اول)

نظرات  (۳)

ژانرش چیه؟

پاسخ:
تخیلی دیگه رمان نوجوانه شما چند سالته چون سانسور نشده است؟

ایول تخیلی دوست دارم

12

پاسخ:
عزیزم مناسب سن شما نیست قبلا خوندمش اما فک کنم کمی بی پرده بود اینجور چیزا اسیب بلند مدت بهتون میزنه

من اینو قبلا خوندم خعلی عالیه👍

ولی نمیدونم چرا جلد آخرش(پسر بهشت) پولیه😖تا چند صفحه اولشم خوندم ولی بقیش پولی بود😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی