امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

بایگانی
آخرین نظرات

براستی که سمفونی مردگان برازنده نام این کتاب است.  این کتاب دقیقا یک سمفونی است چهار مومان دارد و جالب ان است که ریتم این ساز در نوشته اجرا شده مومان اول  چند تکه مختلف از پازلی هزار تکه است که تورا تشنه خواندن میکند زمان ها مدام در این کتاب جا به جا میشوند .این کتاب داستان یک خانواده سنتی در اردبیل است. اردبیل ،زمستان ، سرما ،مرگ ،جهل،..همه دست به دست دادند که بزرگترین تراژدی ادبیات فارسی را خلق کنند  جملاتی غم انگیز و تلخ که تا عمق وجودت را یخ میکند.نوشتن چنین شاهکاری فقط از عباس معروفی برمی امد فضا سازی و شخصیت پردازی قوی این کتاب را شایسته جایزه های بسیاری کرده .(این کتاب برای دانلود در اینترنت موجود است)

دانلود

توجه این کتابی است پر از رنج لطفا اگر روحیه حساسی دارید این کتاب رو برای خوندن انتخاب نکنین

قسمتی هایی از رمان:

گفت: آیدین گذشته ­ها را فراموش کن
آیدین بی ­آن­که سر بلند کند، گفت: پدر، مرا فراموش کن

****
پدر پرسید: دنبال چی می­گردی؟
آیدین: دنبال خودم
پدر: گم شو

***
برای ما که می خواهیم یک لقمه نان بخوریم و سرمان را بگذاریم، چه هیتلر، چه روزولت، چه شاه. خر همان خر است، فقط پالانش عوض می شود!

 

***

برادرکش برادر کش

***

آیدا را در آشپزخانه تربیت کردند. پدر گفته بود اگر می خواهد به او خیاطی بیاموزد در آشپزخانه.حتی اگر می خواهد گلسازی یادش بدهد در آشپزخانه. و آیدا در آشپزخانه نم می کشید و با تنهایی وحشت بار خو می گرفت. نه همکلاسی داشت، نه برای کاری پا از خانه بیرون می گذاشت،..

نظرات  (۱)

  • کریمه کریمی
  • جالب بود برام

    پاسخ:
    اره قلم قشنگی داره عباس معروفی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی