امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

بایگانی
آخرین نظرات

کتاب های خاص

دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست می دارد

دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد.این عنوانی بود که مرا مجاب به دانلود این کتاب کرد. این کتاب مثل تار عنکبوت به ذهنم چسبدو من را مجبور کرد یک شبه تمامش کنم .گاه موقع خواندش اشک در چشمانم حلقه میزند بغض در گلویم گیر میکرد.تضاد ها و پارادوکس های دکتر نون همانقدر ملکتاج را ازار می داد مرا هم ناراحت میکرد . وقت گزافه گویی را ندارم فقط اگر هوس تراژدی کردین دکتر نون را از دست ندهید.

 راوی: گیتی مهدوی  زمان کل: دو ساعت و چهل دقیقه

 

دانلود کتاب صوتی با لینک مستقیم:

دانلود قسمت اول (حجم: 7.8MB)     دانلود قسمت دوم (حجم: 10.8MB)

 

لینک کمکی:

دانلود قسمت اول (حجم: 7.8MB)     دانلود قسمت دوم (حجم: 10.8MB)

 

 

قسمت هایی از کتاب :

افسر شهربانی گفت:«شما حق نداشتین جنازه‌رو از سردخونه بیمارستان بدزدین. شما مرتکب جرم بزرگی شدین. امیدوارم از عواقب کاری که کردین خبر داشته باشین.» گفتم:«سرکار، آدم غریبه‌رو که ندزدیدم. زن قانونیمو بردم خونه. زنی رو که سال‌های سال باهاش زندگی کردمو برگردوندم پیش خودم. این کار جرمه؟» افسر شهربانی گفت:«بله که جرمه. زنتون تا نمرده بود زنتون بود، وقتی مرد که دیگه زنتون نیست. تازه، آدم عاقل، خودت بگو، آدم لخت می‌شه و بغل زن مرده‌اش می‌خوابه و باهاش عشق‌بازی می‌کنه؟» پرسیدم:«جناب، زنم مگه مرده؟» جناب سروان سرش را با عصبانیت تکان داد و گفت:«انگار شما می‌خواین اوقات منو تلخ کنین؟»... 

***

ملکتاج گفت: «چرا نمی خوای بفهمی که دوستت دارم؟»
گفتم :« تو چرا نمیخوای بفهمی که اون آدمی که قبل از کودتا دوستش داشتی با این آدم بعد از کودتا فرق داره؟»

***

 ملکتاج گفت: "افسوس . زندگی مثل ساعت نیست که بشه عقربه هاشو راحت کشید عقب و گفت از این ساعت به بعد میخوام خوشبخت یا بدبخت باشم ." دکتر نون گفت:" نه زندگی مثل ساعت نیست ولی با این حال گمونم میشه زندگی رو از خیلی جاها از نو شروع کرد . "

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی