امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

بایگانی
آخرین نظرات

پیشگفتار

| شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۵۵ ب.ظ

سلام دوستان عزیز در این وبلاگ تصمیم دارم ترجمه هام رو با شما عزیزان به اشتراک بگذارم امیدوارم از داستان اینقدر لذت ببرید که بتونید از اشتباهات من در ترجمه چشم پوشی کنید حقیقتا من مترجم خوبی نیستم و اینکارو فقط برای یادگیری زبان انگلیسی انجام میده محتما رمان کامل میشه اما به دلیل درس بیشتر از بیست دقیقه نمی تونم به ترجمه و ویراستاری بپردازم امیدوارم درک کنید چرا پارت ها کوتاه اند

 

برای تبادل لینک بهم پیام بدین

 

رمان درحال ترجمه ملکه فروتن(لونا)شنبه وپنج شنبه

رمان در حال ترجمه فرزند گرگینه یک شنبه دوشنبه

رمان در حال ترجمه یخ زده پارت گذاری سه شنبه و چهر شنبه

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی