امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

بایگانی
آخرین نظرات

هری پاتر

| دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۸ ب.ظ

کسی هست هری پاتر نخونده باشه؟حیف عمرتونه که بگذره بدون اینکه یک بار هری باتر بخونین لینک دانلود مجموعه هری پاترو براتون میزارم

1-هری پاتر و سنگ جادو

2-هری پاتر و تالار اسرار

3-هری پاتر و زندانی آزکابان

- هری پاتر و جام آتش

جلد اول

جلد دوم

5-هری پاتر و محفل ققنوس

جلد اول

جلد دوم

جلد سوم

6-هری پاتر و شاهزاده ی دورگه

جلد اول

جلد دوم

7-هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت اول

8-هری پاتر ویادگاران مرگ قسمت دوم

نظرات  (۵)

اسکی نرو عزیزم

پاسخ:
وات؟تا حالا معنی نظرات هر کی که پروفایلش انیمه بوده رو نفهمیدم فک کنم شما باید یه دایره المعارف برای امثال من درست کنید

عزیزم بخش لینکهات رو از وب هاگوارتز کپی کردی :/

پاسخ:
کپی اند کدوم سایت نمی دونم

از یکی از وبلاگ های میهن بلاگ

البته منم خودم از اون سایت تو وبم گذاشتم

ولی اگه منبع رو ذکر میکردید بهتر بود

پاسخ:
الان رفتم چکش کردم  از کتابخانه هاگوارتز برنداشتم یادم نیست کجا اما قالب سایت این نبود صرفاکپی پیست نمی کنم این کتابایی رو که معرفی کردم همه رو خوندم قبلا هم فیلتاب وبلاگ نویسی می کردم همین کارو می کردیم کسی تا حالا بهم نگفته بود لینکارو نباید برداری چون فایلا رو ندارم دانلود کردن و دوباره اپلود کردنشون کار بیهوده ای نیست؟؟هدفم  این بود فقط فانتزیخونا یه لیست قوی داشته باشن

اگه من اشتباه کردم ببخشید:(

ولی فکر کردم از اونجا برداشتید اخه همه چی عین اونجا بود

نه اسم رو اشتباه گفتم...هاگوارتز نبود

پاسخ:
عزیز دلید
عکس روی جلد و خلاصه کتاب (ترجمه اصل خلاصه ایت که نویسنده می ذاره)از وبلاگی به وبلاگ دیگر تغیر نمی کنه اما حتما سر فرصت برای همشون یه ریویو میزارم که کپی پیست نشه
قربان شما

ببخشید ک زود قضاوت کردم

پاسخ:
این توجه شما می رسونه لطف کردی عزیز دلم هر چه از دوست رسد نکو است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی