امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

بایگانی
آخرین نظرات

یخ زده

| دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۶ ب.ظ

 

امروز به جای پارت گذاری از لونا براتون اینو اوردم پنج شنبه هم پارت بعدیشو می زارم اما اگه دوست دارید اینو به جای لونا هر روز پارت گذاری کنم پارتای لونا باشه برای اخر هفته ها

اولین پسری را که بوسیدم یخ زد منظورم این نیست که سرما خورد ...
ما روی تختش نشسته بودیم ، والدینش بیرون بودند و درب بسته بود. انگشتانم را بر روی ته ریشش کشیدم می توانستم ببینم که او از در موهای من خم شده است ، و سپس لب هایش مرا بوسید چشمانم را بستم بوسه عمیق تر شد که میلیون ها پروانه  در معده ام رقصیدند.

آیا من این کار را درست انجام دادم؟ آیا او می توانست بگوید که چقدر عصبی هستم؟

نه ، دستهای او در موهای من درهم تنیده شده است ، مرا نزدیک تر می کند. عاشق بویش و ادکلنش و ادکلنش و بعد از آن شدم. کاش این برای همیشه ادامه پیدا کند.
و بعد متوقف شد
چشمانم را آهسته باز کردم. دست او هنوز موهایم را در دست می گرفت ، کاملاً سالم بود ، چشم های آبی چشم پوشی که به من خیره شده بود.
"آدام؟"

و بعد متوجه شدم. لبهایش آبی است

لبانم را گاز گرفتم سعی کردم او را رها کنم اما لبهایم قفل شده بودند

"حالت خوبه؟ آدام؟ تو از من ترسیدی ، بگذار بروم!"

شبکه ای نازک از کریستال های درخشان روی گونه هایش شکل گرفته بود ، و هنگامی که نفس خود را بازدم می کرد ، در بخارهای سفید غبار که در هوا پخش بود به سمت من آمد. او حرکت نکرد

"آدام!" من با عصبانیت به خودم می پیچیدم و موفق شدم خودم را بیرون بیاورم

ناگهان چشمک زد ، سرش را تکان داد. دندانهایش شروع به پوزخندی کرد.

"مگان؟ چی ..."

من در وحشت به سمت در می رفتم. من می خواستم به هر اندازه که ممکن است بین خودم و این موجود عجیب و غریب فاصله قرار دهم.

این اتفاق اغاز آن بود ، هنگامی که من در کالیفرنیا زندگی می کردم اتفاق کفتاد ، جایی که من در ان زندگی می کردم سپس والدین ما را به سرزمین یخ زده ای که آنها "کانادا" می نامند بردند ، به یکی از شهرهای هک به نام گراند پریری. وانگار که ما به جهنم رفتیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی