امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

امگا

منبع رمان های فانتزی و ترجمه های من

بایگانی
آخرین نظرات

من پیش از تو

| سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۲ ب.ظ

رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز

من پیش از تو داستان دختری است که کارش را در یک کافه زیبا از دس داده حال به عنوان یک پرستار برای پسری معلول کار می کند در حقیقت کار او این است که او را شاد و به زندگی امیدوار کند تا به مرکز خودکشی نرود او که در این راه عاشق پسر می شود ایا می تواند پسر را پشیمان کند

 

 

دانلود رمان

نظرات  (۱)

فیلمشم هس حتما باید ببینین

پاسخ:
یه تیکه هاشو دیدم اما الان دیگه سبک جوجو مویز نمی پسندم رمان باز هم منوشو خوندم متوجه شدم برای دنیا امروز خیلی خیالیه و از دختره داره یه بت مهربون می سازه من تا حالا دختری مثلشو ندیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی